Studiové lekce

Studiové lekce, které můžete v našem fitness centru navštvívit

Icon1

Dva sály

pro skupinové lekce máme připraveny dva aerobní sály s kapacitou 20 a 40 osob

Icon2

Pitný režim v ceně

V ceně skupinových lekcí je pitný režim v podobě automatu SODA stream

Icon3

Venkovní cvičení

pro studiové lekce používáme venkovní cvičební plochu, kruhové tréningy a TRX

Jak vypadají studiové lekce ve fitness station?

Fotogalerie

Široká nabídka cvičebních stylů

Jaké máme pro Vás lekce

Přehled všech studiových lekcí, kterých se u nás můžete zůčastnit.

AE-class

je aerobní cvičení, při kterém se pomocí základních kroků tvoří choreografie. Cílem hodiny je zvýšení tepové frekvence a posílení problémových partií (boky, hýždě a břicho) s následným protažením.

Athletic cardio

dynamická hodina bez složitých choreografiií. Vytrvalostní cvičení inspirované tréninkem špičkových atletů. Využívá jednoduchých aerobních pohybů v kombinaci s posilovacími cviky s využitím vlastní váhy při. jednoduchých pomůcek.

Body step

je aerobní cvičení svojí vlastní vahou těla za použití stepů a dalších pomůcek. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, tempo cvičení bývá střední.

Bodystyling

je hodina zaměřená na posilování celého těla svojí vlastní vahou a s pomocí náčiní (činky, tyče, posilovací gumičky, therabandy). Hodina začíná aerobním zahřátím s jednoduší choreografií, poté následuje posilovací část a na závěr hodiny důkladný strečink. Tato hodina je vhodná pro jedince různého věku s různou kondicí.

Bosu

je balanční cvičení, které posiluje komplexně svaly celého těla ,aktivuje svaly hlubokého stabilizačního systému Core a pomáhá správnému držení těla.Má pozitivní vliv na koordinaci pohybu,fyzickou kondici a redukci tuku. Pravidelné cvičení může pomoci odstranit bolesti zad a šíjových svalů.Cvičení je vhodné pro všechny.

Chi-toning

je kondiční hodina s použitím prvků výrazového tance, pilates, jógy, balančního cvičení a strečinku. Cvičení je zaměřené i na koordinaci pohybu.

Dance Aerobic

Zde je potřeba dodat text

Dance step

Zde je prosím potřeba dodat text.

Kruhový trénink

je tréninková metoda charakteristická postupným zapojováním vybraných svalových skupin při cvičení na stanovištích obvykle uspořádaných do kruhu. Cvičení je vhodné pro muže i ženy.

Pilates klasik

cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Posiluje zádové, břišní a hýžďové svaly jako základ správného držení těla. Jediný pilates při kterém se i zapotíte. :-)

Pilates matwork

účelem cvičení je posílení centra – jádra těla ''středu'' (power house). Celkově vypracovává dlouhé štíhlé svaly, s důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Nevyčerpává spíše dodává energii.

Pilates mve chair

e cvičení pomalé formy na speciálních židlích zaměřené na posílení tzv. středu (power house). Cvičení je zaměřeno na provedení jednotlivých cviků, správné a funkční zapojení všech důležitých svalových skupin, jako jsou hluboké svaly břicha, páteře, horních a dolních končetin. Je možné využívat pomůcky (owerball, theraband, gumičky).

Power stretch

je hodina zaměřená na kombinace moderní fyzioterapie, jógy, strečinku, pilates, relaxačních a posilovacích cviků za účelem zpevnění, protažení, a důkladného uvolnění svalů. Cvičí se na podložce bez obuvy. Při cvičení se využívá váhy vlastního těla, příležitostně zařazujeme i balanční pomůcky.

Power yoga

je cvičení pomalé formy, při kterém se snažíme sjednotit tělo s myslí. Jóga je soubor cviků, které vám pomohou velmi dobře a účinně protáhnout tělo, další skupinou cviků jsou pozice, které vám pomohou zklidnit mysl.

Rehab gravity

Pomalé cvičení nejen pro těhotné. Zaměřené na hluboký stabilizační systém.

TRX

je komplexní posilovací cvičení vhodné pro každého na celkové zpevnění těla a zlepšení koordinace. Cvičí se na závěsném posilovacím systému, při kterém používáte vlastní tělesnou hmotnost a gravitaci.

Yogalates

je cvičební styl, při kterém se kombinují jógové pozice, s dýcháním a cviky s pilatesovy sestavy, které jsou zaměřeny na posílení středu těla, zlepšení stability bederní páteře a dosažení pružného, ale zároveň silného těla.

Zumba

Je taneční fitness – kombinace latinsko-amerických tanců spolu s aerobními pohyby.