Podzim nejlepší část roku dostat se zpět do formy.

1. října 2018

Doba grilovaček a dovolených, kde si často dopřáváme all inclusive režim, je za námi. Co ale dělat s nadbytečnými kily, které nám po létě zbyly? Podzim je ideální období k tomu, kdy s nimi zatočit. 

Den se krátí, venku je chladno ideální doba vrátit se do fitness.

Jak začít?

Hýbejte se- Pokud nemáte vůli ke cvičení venku, je prostředí fitness pro Vás ideální. Zde můžete cvičit po vlastní ose, či se přidat k nějakému skupinovému cvičení. Samozřejmě máte také možnost vyhledat osobního trenéra, který Vám se vším poradí.

Zredukujte stravu – V jídle preferujte maso, zeleninu, ovoce, nízkotučné mléčné výrobky. Omezte (nikoli úplně vyřaďte) přílohy tipu bílé pečivo, těstoviny, brambory)

Jezte pravidelně – Pravidelná strava je klíčem k úspěchu. Jezte každé 2,5 – 3 hodiny.

Pitný režim – Denně byste měli vypít minimálně 2 litry tekutin. Preferujte čistou vodu nebo neslazené čaje.

Sladké prohřešky – Alespoň pro začátek se zkuste vyhnout jakémukoli ukusování a ochutnávání sladkých pamlsků.